Major update

17 Aug

Så er der sket rigtig, rigtig meget siden den 28. april. Først og fremmest har jeg skudt deadlinen frem til den 3. december. Og så har jeg fået et fint specialekontor herude på ITU. Det betyder, at jeg er herude fast hver torsdag-fredag og i weekenderne (med mindre vejret er fantastisk) og på den måde kan jeg arbejde med stoffet i et stræk. Det fungerer bedre end at skrive/læse sporadisk her og der. Nu vil jeg i gang med at opdatere indholdet her på bloggen.

Skriv et svar

