Specialemarathon og investorsøgning

23 Aug

Så har jeg lige sat mig ved min nye, lånte specialecomputer på ITU. Den står på specialeskrivning torsdag-fredag-lørdag-søndag. Først skal jeg lige tune min hjerne ind på specialebaner, og så går jeg rigtig i gang.

Sidst jeg var her, begyndte jeg at skitsere en liste over interessenter, jeg kunne interviewe for at indsamle ny viden. Lige nu er det mest presserende behov at finde en investor, der investerer i IT-projekter. Allerhelst en, der investerer i E-learning, men efter en mindre Twitter rundspørge lader det til, at sådan en ikke eksisterer i lille Danmark. Så jeg leder efter en mere “almindelig” IT investor.

Hvis der er nogen derude, der kender en, så vil jeg meget gerne kontaktes.

Skriv et svar

