Weekendens arbejde

1 Sep

Så er der 3 måneder tilbage til aflevering.

Denne weekend arbejder jeg med specialets del 3:

DEL 3: TEORI OG METODE

VIDENSKABSTEORI

METODOLOGI

TEORETISKE STUDIER

EMPIRISKE STUDIER

KVALITATIVE INTERVIEWS

CASESTUDIER

Så denne weekend er der ikke så meget analyse eller research eller læsning (ud over læsning om videnskabsteori, metode, interview – og så naturligvis en masse om Peirces syn på den abduktive slutningsform)

Men det er også vigtigt at få den del i orden allerede nu, inden jeg går ud og laver mange interviews. For det bliver nemlig mit næste step at få empirien på plads.

Og så skal jeg lige også huske at gen-læse denne artikel: The Web is Dead. Long live the Internet. Jeg tror nemlig den kan sige noget om platforme.

Skriv et svar

