Statusopdatering

13 Sep

Så sidder jeg her på ITU og glæder mig over at have i dag, i morgen og hele weekenden til at fordybe mig i specialestoffet for alvor.

Den sidste uge har nemlig været turbulent med en masse arbejde og så en bestyrelsesmøde i Aalborg, som rev mig helt ud af flowet – sammen med opstart af et nyt fag (Design of Business IT) herude på ITU. Men nu regner jeg med, at der er ro over geledderne igen.

Denne her weekend står i metodens tegn, og jeg har aftalt med mig selv at blive færdig med specialets kap. 1, 2 og 3 – formalia, indledning & problemfelt og teori & metode. Ikke færdigt forstået på den måde, at jeg kan sende det hele til korrektur på mandag, men på den måde, at jeg har fået skitseret mit undersøgelsesdesign baseret på al den litteratur, jeg allerede har læst.

Derefter kan jeg så koncentrere mig om teori og empiri. Jeg har identificeret omkring 7 interessenter, som jeg skal have lavet interviewaftaler med. Det hele vil jeg glæde mig til at gå i gang med næste uge.

Så nu kommer der liv i bloggen igen – hold øje med opdateringer!

Skriv et svar

